Strona 10 z 11

Post: 21 marca 12, 22:59
autor: seba.wieczorek
do samego początku się ruszy do rywalizacji to jest szansa na dobry wynik

Post: 21 marca 12, 23:09
autor: pawelwodzu
ale nie wiem jak sie wybic ze ''stada''
wydaje mi sie ze kto ma kase bedzie lepiej latal od samego poczatku

Post: 22 marca 12, 15:47
autor: messi1996
nasz administrator ma dobry początek ;lol; hehe

Post: 22 marca 12, 19:47
autor: pawelwodzu
tzn>? dlaczego tak uwazasz?

Post: 22 marca 12, 20:00
autor: messi1996
poniewaz ma dobre ptaki ;dd

Post: 22 marca 12, 23:05
autor: seba.wieczorek
raczej wszyscy maja takie same ptaki

Post: 23 marca 12, 14:43
autor: messi1996
no nie, niektórzy mają już 30 gołębi po pot 20 a niektórzy 4gołębie po pot 20 a to jest różnica ;dd

Post: 23 marca 12, 20:00
autor: pawelwodzu
i czym to jest spowodowane? ja juz jestem na przegranej pozycji poniewaz w 2 legach, jedna para wcale nie zniosla jaj a 3 pary po jednym mlodziaku.... to jest glupie

Post: 24 marca 12, 08:38
autor: messi1996
pawelwodzu, na razie maja wszyscy podobnie do cb, to jest nowy serwer i możesz jeszcze w rankingu dobrze wypaśc

Post: 27 marca 12, 19:29
autor: pawelwodzu
dopiero 2 konkursy;/

Post: 2 kwietnia 12, 08:11
autor: seba.wieczorek
gdzie i jak można kopic odżywki do gołębi w grze

Post: 2 kwietnia 12, 14:08
autor: Marcin
seba.wieczorek pisze:gdzie i jak można kopic odżywki do gołębi w grze


Sklep u Marzenki wybierasz rozpłodowy i kupujesz

Post: 10 czerwca 12, 21:59
autor: sebacha95
Kto gra na s3? I ma ktoś może jakies białe albo wgl jakies kolorowe na sprzedaż albo wymiane za inne gołebie? Oferuje w miare dobre ptaki.

Post: 11 czerwca 12, 10:00
autor: Marcin
Ja na s3 mogę Ci sprzedać całe konto ( przez 2 sezony byłem pierwszy w rankingach) ;)

Post: 11 czerwca 12, 20:00
autor: sebacha95
Na całe kąto szkoda mi kasy bo ja zbytnio nie mam za wiele czasu by w tym siedzieć i jestem tylko w pierwszej 100:) Szukam po prostu tylko nowych gołębi:) Nie masz moze chcociaż z 1 jakiegoś ładnego kolorowego na sprzedaż z młodych chociaż?