przygotowanie do lotów

Loty gołębi to dyscyplina zarezerwowana dla hodowców gołębi pocztowych. W tym dziale forum poruszamy wszystkie wątki związane z lotowaniem gołębi pocztowych. Chcesz poruszyć jakikolwiek temat związany z lotami lub przygotowaniem gołębi do lotów.

przygotowanie do lotów

Postautor: pawelwodzu » 5 lutego 09, 21:48

w jaki sposób przygotowujecie sie do lotów w okresie od stycznia do maja?
Awatar użytkownika
pawelwodzu
 
Posty: 1835
Rejestracja: 6 grudnia 08, 16:57
Lokalizacja: Płońsk / Mazowieckie

Postautor: Fanatyk » 5 lutego 09, 21:50

ja niedługo zacznę trenować na małe loty takie treningowe do 50 km :)i oczywiscie oblot i jeszce raz oblat zeby byla kondycja
Fanatyk
 

Postautor: lotny177b » 6 lutego 09, 07:58

Ja jakos specyjalnie nie przygotowywuju.No obloty juz teraz codziennie chy ba ze przyleci snieg,no to przerwa.Tak jak pisze Fanatych jakis trening podloty od polowy marca ,zalezy jaka bedzie pogoda,takie do 80km raz dwa razy w tygodniu.Oczywiscie zaczne od 30 km.No i karma narazie dostają BK50%20%jeczmien 20%kukurydza i10% przenica.Niedlugo przejda na rozplodowo lotową z domieszka jeczmienia.To by bylo tyle,nic szczegolnego.No ale starych nie bede odbijal wiec tyle przygotowan chyba wystarczy.
lotny177b
 
Posty: 1824
Rejestracja: 27 kwietnia 08, 15:24
Lokalizacja: mazowsze

Postautor: davidos280 » 6 lutego 09, 15:15

ja to bede w plowie kwietnia zaczynal podloty, odleglosc 20 km a pozniej odrazu ok 100 :) karme zmieniam na lotowa 1 marca,oczywiscie witaminy drozdze. :)
Awatar użytkownika
davidos280
 
Posty: 920
Rejestracja: 6 grudnia 08, 12:11
Lokalizacja: Płock okolice

Postautor: slawek8-12 » 6 lutego 09, 17:24

Ja zaczynam puszczac na prubne loty wowoĽić na 80km

[ Dodano: 6 Luty 09, 17:24 ]
no i oczywiscie dobra karma
slawek8-12
 
Posty: 1290
Rejestracja: 14 stycznia 08, 15:28
Lokalizacja: Spoczynek

Postautor: pawelwodzu » 6 lutego 09, 21:22

lotny jak nie bedziesz starych odbijał to mas zracje ze nie bedziesz w nie inwestował.
A duzo par rozpłoddowych macie w gołebniku?
Awatar użytkownika
pawelwodzu
 
Posty: 1835
Rejestracja: 6 grudnia 08, 16:57
Lokalizacja: Płońsk / Mazowieckie

Postautor: Fanatyk » 6 lutego 09, 21:32

ja nie mam żadnych :)
Fanatyk
 

Postautor: lotny177b » 6 lutego 09, 21:37

Ja mam 10 par 5 par maja jajka
lotny177b
 
Posty: 1824
Rejestracja: 27 kwietnia 08, 15:24
Lokalizacja: mazowsze

Postautor: pawelwodzu » 6 lutego 09, 21:48

ja mam 15 par. i licze od kazdej pary tylko po 2 młode
Awatar użytkownika
pawelwodzu
 
Posty: 1835
Rejestracja: 6 grudnia 08, 16:57
Lokalizacja: Płońsk / Mazowieckie

Postautor: davidos280 » 6 lutego 09, 21:50

pawel czemu na tak malo mlodych po nich liczysz???? ja tam po swoich rozplodowych to na spoko po 4 a nawet po 5
Awatar użytkownika
davidos280
 
Posty: 920
Rejestracja: 6 grudnia 08, 12:11
Lokalizacja: Płock okolice

Postautor: pawelwodzu » 6 lutego 09, 22:14

poniewaz nie mam warunków na wiecej gołebi w gołebniku. dopiero w lato bede rozbudowywał gołebnik dla młodych. a teraz musze sie zadowolic tymi 30 młodymi
Awatar użytkownika
pawelwodzu
 
Posty: 1835
Rejestracja: 6 grudnia 08, 16:57
Lokalizacja: Płońsk / Mazowieckie

Postautor: davidos280 » 6 lutego 09, 22:18

uuuuu pawel to lipa 30 mlodych to bardzo malo :(
Awatar użytkownika
davidos280
 
Posty: 920
Rejestracja: 6 grudnia 08, 12:11
Lokalizacja: Płock okolice

Postautor: pawelwodzu » 6 lutego 09, 22:23

mało. wiem. teraz warunki nie pozwalaja na wiecej. mam te kilka gołebi. zobaczymy jak sezon lotowy pojdzie. jak sporo naginie to jeszcze po lotach starych pociagne kilka młodych. a w wakacje rozbuduje gołebnik dla młodych i na drugi rok bedzie wiecej
Awatar użytkownika
pawelwodzu
 
Posty: 1835
Rejestracja: 6 grudnia 08, 16:57
Lokalizacja: Płońsk / Mazowieckie

Postautor: slawek8-12 » 7 lutego 09, 07:15

Ja mam 30 par rozpłodowych
slawek8-12
 
Posty: 1290
Rejestracja: 14 stycznia 08, 15:28
Lokalizacja: Spoczynek

Postautor: lotny177b » 7 lutego 09, 19:12

UMNIE JUZ SA MLODE.a MYSLE ZE 60 MLODYCH WYPUSCIC NA DACH
lotny177b
 
Posty: 1824
Rejestracja: 27 kwietnia 08, 15:24
Lokalizacja: mazowsze

Następna

Wróć do Loty gołębi pocztowych

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości