RADY

Forum ogólne - tutaj piszemy wszystkie tematy, które nie pasują do innych działów forum. Luźne rozmowy o gołębiach i nie tylko. Komentujemy wynik meczu czy wypowiedź prezydenta niekoniecznie związaną z gołębiami to właśnie tutaj.

RADY

Postautor: Marcin Jendrzej » 29 września 12, 09:02

Może ten temat przeznaczymy dla początkujących hodowców, gdzie każdy będzie mógł dać swoje rady. 8-)
Marcin Jendrzej

Re: RADY

Postautor: kubot » 1 października 12, 09:10

Świetny pomysł. Sam jestem początkujący i niewiele wiem. Myślę jednak, że najlepiej byłoby zrobić cały dział "Początkujący hodowcy", gdzie można by przykleić jakieś poradniki i gdzie laiki (tacy jak ja ;lol; ) mogliby zadawać pytania ;)
kubot

Postautor: Paula87 » 1 października 12, 14:17

No dokładnie, założe się ze hodowcy mają czesto dośc odpowiadania na te same pytania i po prostu je zostawiają, znów dla poczatkujących taki rodzaj jest najkorzystniejszy bo każdy mysli ze wpisanie nowego tematu bedzie najszybszym rozwiazaniem problemu, choc czesto widze ze na niektóre pytania nikt nie odpowiada
Paula87

Postautor: lotny177b » 1 października 12, 17:36

Po pierwsze gołebnik widny i cuchy.Po dwa czy mniej i luzniej tym lepiej
lotny177b

Postautor: pauli8 » 1 października 12, 20:13

Ja myślę, że pytania są ignorowane też dlatego, bo doświadczonym hodowcom wydają się banalne i proste. A dla początkujących to duży problem, na który chcą znać odpowiedź:)
pauli8

Postautor: szalonywiewior » 9 października 12, 11:07

Mam pytanie czy ktoś mógł by mi podać jaki jest około koszt zapisu do zwiazku opłacanie składek itd rocznie i co jest potrzebne do lotowania gołębi zegar i co jeszcze???
szalonywiewior

Postautor: pawelwodzu » 9 października 12, 18:58

proponuje Ci kolego zalozyc nowy temat, z tym zapisem do PZHGP to pomoze na szybkie odnalezenie problemu i usprawni funkcjonowanie forum
Awatar użytkownika
pawelwodzu

Postautor: miruna » 16 października 12, 15:34